6 timmar och 31 timmar sen jag föll.

länge sen updt.. jaja skit it.
idag va jag hos William med Herka. ja vad gjorde vi , vi kollade på film.. heh kul, nej men mysigt först såg vi "transformers" (sjukt bra film!) sen spela dom lite CoD... yey.. och sen kolla vi på "Wild Hogs" värdelös film.. helt jävla värdelös.. haha nej men det är det är väl så min dag varit.. inte så händelserik precis men chill.
i fredags var jag på bio och såg "black swan" och igår var jag typ bara i stugan. haha ganska ohändelserik helg faktiskt förutom igår mitt på dagen då jag och felicia träffade erik fabian och micke och vi gick och rökte vattenpipa. aja nu ska jag sova ! natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0