Yes I'm Alive!

Hej hej bloggen, sorry för dålig updt de har varit lite mycke nu på senare tiden !
Va sjuk igår och har haft utegångsförbud i snart en vecka.. AAh!
Nu har jag i alla fall precis duschat och känner mig fräsch !
idag efter skolan åkte jag och köpte ett par byxor i sickla och så sen när jag kom hen gick jag direkt och gymma, de va så j*vla skönt att kommahem och duscha sen !
nu sitter jag i alla fall och kollar på hur jag ska spendera mina pengar (pappas pengar)..
funderar på att inte platta mitt hår imorn när jga går till skolan.. jag brukar inte vara så noga men nu menar jag att inte göra nåågot.. hmm.. kanske.

såhär ser de ut i alla fall, kanske inte syns så jätte mycket men men ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0