Helgen . (Y)

jadu.. helgen har varit ganska härlig men åndå har den suuuugit..
jag sov hos klara i fredags och vi va först på fest hos Carro men henne föräldrar kom hem vid typ 9 ch då behövde vi dra.. tyvärr, sen stod alla (typ 40 pers minst) utanför henne och igen visste vart dom skulle.. kul !  efter ett tag tog nästan alla till donken tror jag , men jag och klara följde inte me vi stanna ett tag och sen gick vi till nästa busshållplats och där va några som gick på bussen så skulle vi åka till donken och träffa dom andra men orka inte så vi gick hem till Alicia med Nelly, Iris och Fredrika :D JÄVLIGT sköna brudar! sen på vägen hem hitta vi en katt som vi behövde ta me hem haha sen igår skulle jag fira min kusin som fyllde 15 yeah! haha segt som faaan vare.. hahah neej jag älskar min kusin hon är alltid rolig att vara me.
orkar inte skriva mer nu väntar på sara och ska bara äta lite så byeee !

Hos Carro i fredags!

sen gick vi ju hem till Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0