TRÅÅK!

Om dig:
Vad heter du? - Karin "Gittan" Bergman
Hur gammal är du? - 14 år jao
Hur lång är du? - typ mellan 1,67 och 1,69
Vilken hårfärg har du? - Brun / Blond
Vilken ögonfärg har du? - ALLA haha nej men har ganska coola ögon, om jag har på mig blåa kläder så ser mina ögon blåa ut och om jag har gröna kläder så ser dom gröna ut o.s.v
Är du nöjd med ditt utseende? - Nejje
Vill du ändra något angående ditt utseende? - OM jag gör..!

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Nope
Är du kär? - Nejje
Har du någon på G? - Nej inte vad jag vet ..
Har du strulat? - Nej.. HAHA jaaa såklart?!
Vem strulade du senast med? - Patrik, tror jag
Är du olyckligt kär? - Nee
Är du oskuld? - Japp

Mat/dryck:
Favorit mat? - INGE anign.. mat?
Äckligaste maträtten? - Hmm.. går de att skriva mandelmassa? nej men vet inte , gillar inte fisk i alla fall.
Äter du mycket/ofta? - jag äter ofta och lite, vet de är dåligt men jaja !
Vilken är din favorit läsk? - Fanta tror jag ^
Favorit energidryck? - X-ray p.g.a minnen från sommar 09!
Gillar du sushi? - LÖW IT !

Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Hmm.. ibland
Har du haft självmordstankar? - Nej!
Har du försökt ta livet av dig? - Nej??
Tänker du ofta på döden? - Neee, eller sist jag tänkte på de vare när mamma hade cancer efter de undviker jag att tänka på någon som har med döden  att göra..
Är du avensjuk på något/någon? - Nee eller..? haha
Tror du på gud? - Vet iinnttee
Vill du leva eller dö? - Leva?!

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Felicia och Sara tror lilla jag 
Varför är hon/han din bästavän? - DOM är de för att dom är lika störda som jag ! och vi har ALLTID roligt.
Älskar du hon/han? - OM jag gör!
Hatar du någon just nu? - YESSS !
Vem hatar du? -
Är du falsk mot dina vänner? - Nej , försöker att inte vara..
Har du många vänner? - antar de
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - Vet inte, saknar 6an i

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - FESTA!
Pojkvän eller kompisar? - Kompisar!
Festar du mycket? - Varje helg ^^
Kissie eller Kenza? - Kenza..?
Facebook eller msn? - FACKEBOOK!!!! LÄTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0