memories



Herregud! råka komma in på lisas gamla blogg så börja jag läsa haha minns den dagen när vi åkte först till forum sen ektorp för att hyra film sen till gustavsberg för att köpa godis, de blev typ 3kg, sen åkte vi hem till lisa för att vi skulle sova där och på bussen till orminge skratta vi så jävla mycke att jag trodde jag skulle dö, sen när vi skulle gå till lisa så börja jonna och lisa "bråka" om vilken hållplats vi skulle gå av på och jag frös as mycke om mina fötter men eftersom att dom är så envisa så tog de typ 50 år att komma hem till lisa och när vi väl va där hade vi typ 5 min på oss att äte middag innan oscar ö, christopher, tobbe, micke, jonis,sofson, alicia och typ hugo skulle komma. så kolla vi på skräckfilm och på natten skulle jag, lisa, jonna, sofson, oscar, micke och christopher sova i samma säng.. de gick väl sådär med de.. de sluta med att micke sov ensam i lisas rum, jonna och sofson sov i lisas syrras rum och jag, lisa, oscar och christopher låg och prata till klockan 7.. saknar fan den dagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0