helgen ffs

helgen har varit sådär.. antar jag eller va i blekinge i fredags och igår va jag med MASSA eller de börja med att jag och felicia skulle sova hos mig så orka vi inte gå hem så vi åkte till orminge för att kanske dra till jensa men.. nej. så vi träffa hedda och linnéa på coop och så henka vi på dom till forum för vi skulle på fest men de blev inge så skulle vi till en annan fest men den sluta precis när vi kom .. sicken tuur, men de va ändå jeavligt trevligt tycker ja, alla drog till storängen och där ifån till donken.


YEAH!

Kommentarer
Postat av: HÅRIGA KALLE

SUG MIN HÅRIGA CHORRE DIN JÄVLA ORRE. DIN MAMMAS HÅRIGA! MAMMATACKLARENSPAPPA SUG PVC RÖR OCH LÄGG DEN I DIN GÖTT SÖTIS



FÅR MAN HAFFA?

2011-12-06 @ 15:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0