DÅÅÅLIG UPDT

ojojojdå har typ inte boggat på 50 åår ..
nej men pallar inte ta allt jag gjort FÖR MMMYYCCKKEETT haha nej men i fredags va jag med Owe och Flisan!
såå jäävla roligt ! nej men vi baxa en pulka och sen ropa någa ty p 18 - 20 åringar på oss så åkte fellan och ewe efter deras bil runt parkeringen i centrum! haha och sen åkte jag och ewe ner för den där trappan vid eddy's HAHAHAH !
sen drog vi på fest hos matilda och de va ju .. kul eller jo de vare men ändå , sen kom foolk och så börja ja må illa.. så åkte vi till ewe och sov där, ni vill inte veta vad vi gjorde HAHAH aja igår va ja me ewe och carro och jens och esset och idag vare tjejmojjjs tyyp hos Deince och ewwe rista in "LOVE" på min rygg!
SCHNÖGGT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0