07

Min Bästa Vän

en av mina bästa vänenr är Klara Berglind, hon är absolut underbar och helt otrolig tihihi, hon finns alltid där och är så jävla rolig. hon är alltid på untz humör och de är nog en utav de saker jag älskar mest med henne , asså att hon bangar aldig. hon är bäst!


sen så har vi Sara Rangdal , hon ahr alltid varit min bästa vän de är nog de , hon har alltid funnnits där är jag behövt henne och hon får mig alltid att skratta, hon är snäll när hon vill och hon stöttar mig om jag behöver det.
Älskar henne


Och Liine West
liine liine liine jadu vad ska man säga liine äe liine och hon gör och säger lite som hon vill haha de diggar ja hon är rolig och alltid mysig, och jag vet inte riktigt varför hon är en utav mina bästa vänner men de är väl för att hon och jag är ganska jävligt lika tihiii!


sen så har jag fler vääldigt nära vänner som till exempel , Felicia, Ewe och Veronica

Kommentarer
Postat av: Liine

Haha vafan gittski "och jag vet inte riktigt varför hon är en utav mina bästa vänner" ? Hur tänkte du nu va va va ? xD <3

2010-12-21 @ 22:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0