06

Ett Dröm Förhållande

oj , ja jag vet inte riktigt de här va en svår en , jag antar att om jag skulle vara tillsammans med en kille skulle jag vilja att att han va typ min bästa vän och att jag skulle kunna berätta allt för honom, sen att ja aldrig skulle sämmas inför honom och att ja skulle kunna vara mig ajälv med honom. jag skulle vilja träaffa honom ganska ofta men ändå ha mitt ega liv som att vara med mina vänner , och att han skulle vara beskyddande men inte överbeskyddande. men jag vet inte riktigt hur jag ska bekriva de "perfekta" förhållandet, men att jag typ har roligt med honom och att han får mig att skratta och får mig att känna mig älskad, jag behöver mycke uppmärksamhet... tihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0