01

Vem Är Jag?
Jaa du vem är jag? hmm.. Jag heter Karin Bergman, och är född 11 juni 1996, jag går i 8d2 i myrsjöskolan.
mellan 1an - 3an gick jag i nybacka och sen skulla min skola rivas så jag (och nästan alla i hela skolan) bytte till branhäll och så sen börja jag i myrsjö i 7an.

jag är ganska social och har ganska många vänner. innan jag börja 7an va jag typ världens blygaste person och vågade typ inte göra något men sen börja jag vraa med jonna och men kan inte vara blyg om man är med jonna så.. haha.

jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer., jag är ganska bra i skolan, eller jag va men sen slutade jag fokusera på skolan så jag gick från MVG-barn till IG-barn på typ 1 vecka, men nu ska jag satsa igen, de lovar jag.

när jag inte är i skolan brukar jag ofta vara med kompisar, jag gillar inte att vara ensam eller jo ibland är de nice men ändå, jag har spelat tennis och gått på gymnastik i typ 6 år när jag var liten så jag är ganska skillad fortfarande hehe nej man jag har liite skills fortfarande tihihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0